Shop Mobile More Submit  Join Login
Am I On the Naughty List ? by WinterMoon95 Am I On the Naughty List ? by WinterMoon95
JF: Am i on the naughty list ?
OMG!!! That's so HOT when he said that!!!! :heart: :heart: :heart: :D :iconpervplz:
Oh jack, why are you so flawless??!! :faint:
Add a Comment:
 
:iconforgottenscarslove:
ForgottenScarsLove Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
HA! On the naughty list? You hold the record.
Reply
:iconlinkgirl134:
LinkGirl134 Featured By Owner Sep 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
:faint:
Reply
:icontessanystrom0898:
TessaNystrom0898 Featured By Owner Jul 18, 2014  Hobbyist Traditional Artist
your on my naughty list lol Sabber
Reply
:iconcierrajaci:
CierraJaci Featured By Owner Mar 15, 2014  Student General Artist
Yes u are u naughty boy
Reply
:iconjksdxdssmfan:
JKSDXDSSMfan Featured By Owner Dec 22, 2013  Student Traditional Artist
Man, dude. Get this through your head. D-U-H!

Athene: you're a jerk, ya know that?
Reply
:iconanimedisneyluver809:
animedisneyluver809 Featured By Owner Dec 9, 2013
You hold the world record, Jack. ;)
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Dec 9, 2013  Hobbyist Writer
Jack: I Know ;) 
Reply
:iconkisha-the-keybearer:
Kisha-The-Keybearer Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
K frost
Reply
:iconkisha-the-keybearer:
Kisha-The-Keybearer Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Only for being so damn hot jac
Reply
:icongabriela4558:
Gabriela4558 Featured By Owner Aug 11, 2013
pervplz
Reply
:iconhinatauchiha8800:
HinataUchiha8800 Featured By Owner Jul 29, 2013
am i on the naughty list too? sesshbeautifulplz
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Writer
Jack: maybe ;)
Reply
:iconhinatauchiha8800:
HinataUchiha8800 Featured By Owner Jul 29, 2013
Me: yay Icon1
Reply
:iconddgm1998:
DDGM1998 Featured By Owner Mar 27, 2013
he's on MY naughty list, If you know what I mean~!
Reply
:iconkikicupecake:
Kikicupecake Featured By Owner Apr 6, 2013
Wow I actually have a twin when it comes to the perverted mind of a girl. LOL
Reply
:iconddgm1998:
DDGM1998 Featured By Owner Apr 6, 2013
You got that~! LOL~!
Reply
:iconkikicupecake:
Kikicupecake Featured By Owner Apr 6, 2013
Of course I got that! LOL! Man, I remember when I used to be innocent.
Reply
:iconddgm1998:
DDGM1998 Featured By Owner Apr 6, 2013
Me too... seens my friends took my innocent's (it's not that kind of innocent...XD) they poison me with there 'thoughts' about there favorite guy... but that's why I love them XD XP
Reply
:iconkikicupecake:
Kikicupecake Featured By Owner Apr 7, 2013
Yep, everyone always has one of those friends that talk about nothing but guys. But that is why we love them. But I think I lost my innocent mind when 16 year old cousin gave me "the talk" when I was around 9 years old. XD
Reply
:iconddgm1998:
DDGM1998 Featured By Owner Apr 7, 2013
I lost my innocent's when I was 10... don't ask how and when... let just say I got curious about what my friends like about guys my friends like anime guys though... so do I but my favorite is Jack~! XD
Reply
:iconpegfan:
pegfan Featured By Owner Jan 29, 2013  Student Traditional Artist
Naughty never looked so nice
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 29, 2013  Hobbyist Writer
Yeah ;)
Reply
:icontierrayaoi:
tierrayaoi Featured By Owner Jan 2, 2013  Student Artist
he's on the naughty list for being too sexy
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Writer
Yup :iconpervplz:
Reply
:icontierrayaoi:
tierrayaoi Featured By Owner Jan 2, 2013  Student Artist
Hehe
Reply
:iconcampbellsoup1549:
campbellsoup1549 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
ASKAHSJFLAHDFKAKAHDA WHY IS HE SO PERFECT!?!? NO FAIR!
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Writer
i know right? wayyyyyy better than guys in real life :D
Reply
:iconcampbellsoup1549:
campbellsoup1549 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
Indeed XD
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Writer
Yup XD
Animated guys are flawless :love:
Reply
:iconcampbellsoup1549:
campbellsoup1549 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
Not all of them....... Because Jack is the only really flawless one
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Writer
Yeah, I Guess so lol :)
Reply
:iconcampbellsoup1549:
campbellsoup1549 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
X3
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Writer
Also I Meant to say Super Hot Attractive Animated/Anime Guys are flawless :D
Reply
(1 Reply)
:iconsweatshirtmaster:
Sweatshirtmaster Featured By Owner Jan 2, 2013  Student Digital Artist
I love that line. :love: And him. :iconloveloveplz:
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Writer
i know right? it's SOOOOOOOOOOOO Sexy :iconpervplz:
Reply
:iconsweatshirtmaster:
Sweatshirtmaster Featured By Owner Jan 2, 2013  Student Digital Artist
Jack Frost, Y U HAVE TO BE A CARTOON!? :iconwhyyounoplz:
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Writer
Reality really sucks :iconcryingplz:
Reply
:iconsweatshirtmaster:
Sweatshirtmaster Featured By Owner Jan 2, 2013  Student Digital Artist
I know! :x
Reply
:iconanimeloverforever21:
Animeloverforever21 Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Artist
HELL YEAH U R!!!! ;) *NOSE BLEED*
Reply
:iconxxanimenias-chanxx:
xXAnimenias-ChanXx Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:iconnosebleedingplz: YESSS!!! :D
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Writer
LOL :D
Reply
:iconthexbunny:
TheXBunny Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist
LOVE HIM! :D
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
Me too :D
Reply
:iconwolverinefangirl2012:
WolverineFanGirl2012 Featured By Owner Dec 8, 2012  Student General Artist
OH MY GOSH HE IS SO HOT!!!!!!!!!!!!!! :D
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
OMG! Ikr :D
He's one of those hot cartoon characters that makes you wanna melt Lol :faint:
Reply
:iconmurtaghgirl101:
Murtaghgirl101 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
Or freeze in my case... ;)
Reply
:iconwolverinefangirl2012:
WolverineFanGirl2012 Featured By Owner Dec 8, 2012  Student General Artist
Yep!!!! By the way, thank you so much for the watch!!! :tighthug:
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
Your welcome, you seem like cool person to chill with Lol
Reply
:iconwolverinefangirl2012:
WolverineFanGirl2012 Featured By Owner Dec 8, 2012  Student General Artist
Thank you!!!! *bows*
hahahahahahahahaha lol
Reply
:iconwintermoon95:
WinterMoon95 Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
Your welcome!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 7, 2012
Image Size
752 KB
Resolution
1024×768
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,879
Favourites
198 (who?)
Comments
109
Downloads
12
×